Vrácení a reklamace zboží

Naše společnost poskytuje zákazníkům možnost jednoduchého a rychlého řešení vrácení zboží a reklamací. Pro obě situace doporučujeme využít náš online formulář. Alternativně nás můžete kontaktovat telefonicky, emailem nebo poštou.

Vrácení zboží

Pokud si přejete vrátit zakoupené zboží, můžete tak učinit do 14 dnů od jeho převzetí. Pro vrácení zboží je třeba, aby bylo zboží ve stavu, v jakém jste jej obdrželi, tedy nesmí být poškozené. Vrácení zboží je zpoplatněno pouze náklady na dopravu k nám, které hradí zákazník. Jiné poplatky s vrácením zboží spojené nejsou.

Reklamace

V případě, že je zboží poškozené nebo nesplňuje vaše očekávání, můžete produkt reklamovat. Pro reklamaci je nejlepší použít online formulář a přiložit fotografie poškození. Při reklamaci si můžete vybrat způsob jejího vyřízení, který Vám bude nejlépe vyhovovat: výměna zboží za nové, oprava poškozeného zboží, odstoupení od smlouvy a vrácení kupní ceny, nebo sleva z ceny zboží.

Kontaktní informace

METRIE spol. s r.o.
Moravičanská 20
789 83, Loštice
Česká Republika

E-mail: info@raxi.cz

Telefonní čísla:
Prodejna: +420-606-056-373
E-shop: +420-606-766-253

Otevírací doba

E-shop: Pondělí až pátek, 7:00 - 21:00
Prodejna: Pondělí až pátek, 7:30 - 16:00